Bedste Weight Gainer

Den bedste weight gainer – Spørgsmålet om den bedste weight gainer dukker naturligvis ofte op hos dem, der har svært ved at tage på. Trods træning og måske endda hård træning, står vægten stille eller går måske ned. Snakken i fitness centret falder på weight gainere og meningerne er mange. Også om hvilken, der er den bedste weight gainer.

De bedste weight gainere

Vi giver herunder et bud på de bedste weight gainer pulvere, som alle kan købes online.

Bodylab: Weight Gainer

Bodylab Weight Gainer

Indhold pr. 100 g (portion 100 g):

Kalorier: 395
Protein: 31 g
Kulhydrat: 60 g
Fedt: 3 g
BCAA: 7,4 g

Se beskrivelse og læs mere om indhold →

Viking: Weight Gainer

Indhold pr. 100 g (portion 50-100 g):

Kalorier: 391
Protein: 31,3 g
Kulhydrat: 54,1 g
Fedt: 3,8 g
BCAA: 7 g

Se beskrivelse og læs mere om indhold →

Bedste Weight Gainer med kreatin

Som det er med andre tilskud, fx proteinpulver, så findes der også weight gainer med kreatin. Formålet med disse kombinationspulvere er naturligvis, at du i stedet for at have flere kosttilskud stående på hylden, blot behøver et enkelt, der indeholder det væsentlige. I dette tilfælde kulhydrater, protein og kreatin. Om der er yderligere entydige fordele ved det er nok tvivlsomt, men nemhed og hurtighed (undgå at skulle blande flere shakes) er vel også værd at tage med. Specielt i en travl hverdag. Så her er et bud på de bedste weight gainer pulvere med kreatin. Også disse kan alle købes online.

Hvis du har læst de øvrige artikler om weight gainere, så ved du at der ikke er et enkelt svar på, hvad der er den bedste weight gainer. Det hele afhænger af, hvad du har behov for, hvordan du i øvrigt spiser og hvor mange kalorier du er nødt til at få pr. dag. Når du træner vægttræning, er du nødt til at indtage proteiner, så musklerne kan restituere bedre og hurtigere, men hvad nu, når du også har behov for ekstra kalorier for at kunne tage på?

Du kan vælge, at kombinere dit proteinpulver med et næsten udelukkende kulhydratpulver, hvis du ønsker de to adskilt, eller hvis du har behov for både et stort proteinindtag og et stort kulhydratindtag. For de fleste, og der må man nok sige de allerfleste, er den bedste løsning nok en weight gainer med en fordeling på ca. 60 % kulhydrat og ca. 35 % protein, så man får gavn af begge. Den fordeling giver i de fleste tilfælde et tilskud på ca. 400 kalorier pr. 100 gram.